In drie stappen naar jouw unieke branding of website

Wanneer we gaan samenwerken moet het begin net zo sterk worden als het einde. Samen gaan we in gesprek, duiken we dieper in jouw merkwaarden, jouw verhaal en jouw missie. 

We bespreken je doelgroep. Wie zijn zij? Wat hebben zij nodig?  Wat ga jij voor hen betekenen?  Jouw verhaal is uniek en dat moeten je branding en website ook worden. Ik wil zoveel mogelijk over jouw en je bedrijf te weten komen. Ik doe onderzoek naar de markt waarin jij je bevindt en probeer zo nog meer te ontdekken voor het echte ontwerpen  begint. 

01 / Ontdek jouw roots

02 / ontwerpproces

03 / Oplevering

Tijdens onze samenwerking duiken we eerst terug naar het begin. Wie ben jij? Waar word jij echt gelukkig van? Waar staat jouw bedrijf voor? Wat wil je bereiken? 
Wie is jouw ideale klant en hoe gaan we die bereiken? Dit is een kleine greep uit de diepgaande vragen die we moeten beantwoorden. Je ontvangt van mij een diepgaande vragenlijst waarmee we direct van start gaan. We leggen je dromen en doelen scherp en gaan vanuit daar door naar het ontwerp process.

Tijdens het ontwerpproces beginnen we met het maken van een moodboard. Jij maakt een eigen moodboard met alles wat je mooi en inspirerend vind. Naast dat jij een moodboard maakt, maak ik op basis van de informatie, vragenlijst en ervaring die ik heb als designer ook een moodboard. Deze twee voeg ik strategisch samen en stuur ik naar je toe in een moodboard sheet. In dit sheet staan twee richtingen en tekst & uitleg over waarom er gekozen is voor bepaalde kleuren, lettertypes enz. Wanneer je jouw richting hebt gekozen start ik met het ontwerpen van de eerste concepten, deze werken we steeds verder uit.

We kijken samen naar welke uitingen jouw bedrijf nodig heeft en hoe jij deze het beste kan doorvoeren. Vervolgens ontvang je aan het eind van onze samenwerking alle bestanden in de benodigde bestandsformaten, zodat jij eindelijk jouw nieuwe branding en/of website met de rest van de wereld kunt delen. Daarnaast ontvang je een Brand Book waarin kleurcodes en andere belangrijke zaken worden opgenomen. Deze kun je in de toekomst gebruiken wanneer je even kwijt ben welke kleurcodes er ook al weer bij jouw branding horen. Ben je klaar om dit avontuur samen aan te gaan? 

PLAN EEN GRATIS CALL

The Process

Tijdens ons eerste gesprek kan ik daar een betere schatting van maken. Ik hou altijd 2-4 weken aan voor een complete branding en 2-6 weken aan voor een custom website. 

Ja zeker! Ik werk met een aantal verschillende platformen. Tijdens ons eerste gesprek adviseer ik je in welk platform jij het beste kunt gebruiken in combinatie met jouw doelen en wensen. Het ene platform werkt beter met bepaalde wensen dan het andere platform dus dat gaan we samen van tevoren bekijken!

Ja zeker! Je betaalt bij bij 50% van het bedrag vooraf en 50% vlak voor launch van de website of live-gang van je branding. 
Het is eventueel ook mogelijk om in 3 termijnen te betalen hier kan ik in overleg een apart contract voor opstellen.

Wanneer je door mij je website laat ontwerpen en bouwen krijg je ook de optie om door mij het onderhoud te laten doen. Hierdoor hoef jij niet meer te stressen over belangrijke back-ups en beveiliging + het kan ook aanzienlijk schelen op je jaarlijkse kosten. Wanneer je kiest voor een wordpress website en bij mij het onderhoud's pakket afneemt, krijg je bijvoorbeeld lifetime toegang tot de software waar je website op draait t.w.v €270,-. Wil je liever alles zelf in beheer nemen? Dan is het het wel noodzakelijk deze licentie zelf aan te schaffen.

Ja zeker! Het is mijn bedoeling om ervoor te zorgen dat jij in de toekomst zelf aanpassingen kunt aanbrengen aan je website. Bijvoorbeeld het veranderen van teksten, foto's, een pagina toevoegen, producten toevoegen en meer! Wanneer jouw website live is plannen we nog een keer een TEAM/ZOOM meeting zodat ik je live kan uitleggen hoe jouw website werkt. Maar ook krijg je een persoonlijke manual.

Ja hoor! Bij mij heb je de mogelijkheid om bovenop het website pakket extra's toe te voegen. Zoals bijvoorbeeld de start van een webshop. Hier kun je alle extra's terugvinden. 

Wanneer je met mij samenwerkt is het de bedoeling dat je zelf zorgt voor een domeinnaam en hosting. Waarom? Dit staat vaak op naam van een bedrijf en het is gewoonweg verstandig dit zelf in beheer te hebben. Wel geef ik je advies over de juiste hosting, want een snelle hosting is erg belangrijk naast een goede website!

Elke website is uniek sommige websites hebben uitgebreidere dingen nodig dan andere. Denk aan een booking-systeem,  online leeromgeving enz. Hiervoor zitten extra kosten verbonden, maar deze kosten bespreken we altijd vooraf. 

Een goede branding bestaat uit veel meer dan alleen een logo. Ik geloof niet in in-complete plaatjes en daarom ontwerp ik nooit alleen een logo omdat ik weet dat dit niet goed genoeg is voor jouw bedrijf. Een complete branding geeft je betrouwbaarheid bij klanten en herkenbaarheid bij klanten

FAQ | FAQ | FAQ | FAQ | FAQ | FAQ | FAQ | FAQ | FAQ | FAQ